
Отзыв о Honda Jazz 2020 года

Информация от владельца
Оценка авто
Після огляду і певних вагань в сторону т-рока чи гольфа купив хонду джаз. Проблема вибору відпала після тест-драйву.
Це сімейний автомобіль для комфортної та безпечної їзди по хорошим дорогам. Якшо для вас важливо не напрягатись у дорозі, то це воно.
Дуже добре пересуватись у заторах чи коли інтенсивний трафік. Не їдьте у бездоріжжя - будуть проблеми.
На швидкостях більше 120 краще не обганяти - хоча машина норм їде 140-160 але бракує динаміки. З місця веде себе як електрокар - бесшумна, швидка і потужна.
Кермо зручне і в регулюванні і сама форма.
Багажника фактично нема, тому думайте для чого ви берете автомобіль.
Плюсы и минусы автомобиля
- машина дуже простора і відчувається дух сімейного автомобілю, для прикладу в гольфі наче льотчик - фокус тіки на дорогу. - сидіння комфортні і в міру жорсткі, оцінив після певного часу катання. - дизайн салону і білий лак, приємний і ненапряжний. - технологічність - гібрид, бездротовий карплей, асистенти - комфорт у міському режимі максимальний. Водити кльово і місцями весело за рахунок електрики на старті. - переживав шо на трасі на 140+ будуть проблеми - ніт, все ок. - порадував стабільний і плавний круїз в парі з асистентами працює дуже ок. - тиша в салоні - це якесь чудо . - хороший огляд і дзеркала.
- нема запаски і зараз планую довгу подорож і напевно куплю таки колесо - стрьомно. - розхлябаний хід перемикача коробки - не чітко виражені передачі, часто попадаю на нейтраль коли швидко перекидую з передньої на задню. - двигун живе своїм життям і це напрягає коли він починає газувати від того шо включив кондєй ча батарейка розрядилась, але до цього можна звикнути. - малий кліренс - особливо коли 3-4 людини в салоні. - автодетектор дощу нормально налаштувати не вдалось, паршиво працює - простіше руками.
Совет покупателю
1. Ставити захист картера. 2. В комплектах і опціях нема юсб для заднього ряду але можна просити поставити прикурювач. 3. Читайте інструкцію до машини, там багато налаштувань. 4. Відключайте утримання в полосі у місті чи на дорогах де іде ремонт. 5. Адаптивний Круїз + утримання в полосі працює дуже чотко і стабільно навіть якшо розмітки практично не видно. Дуже комфортно їздити між містми. 6. Кліренс менше ніж ви думаєте, особливо коли в салоні 4 людини - обережно з лежачими поліцейськими.
Обсуждение отзыва
Володимир, дякую за розширений відгук. Можливо вам буде цікаво.
Знайшов інформацію що саме звичайний Jazz при повному навантаженню маж кліренс - EL 105.2mm, EX 107mm (з водієм 136mm). А Crosstar 144.2mm (з водієм 152mm). Можливо заміна демпфера та пружин покращить ситуацію, бо явно Crosstar має жорсткішу підвіску, при тій самій плавності руху.